Ми прагнемо забезпечити вас найвищою якістю нашої продукції і зробити процес повернення або обміну максимально простим і зручним.
Є питання по поверненню? Зв’яжіться з нами за вказаними контактами.
Умови повернення та обміну
Бракований або пошкоджений товар
- Якщо в офісі транспортної компанії ви виявили ознаки бракованого чи пошкодженого товару, будь ласка, повідомте нас негайно.
- Якщо товар є бракованим, доставка повернення проводиться за наш рахунок.
- Якщо пошкодження сталося з вини транспортної компанії (Нова Пошта, Укрпошта), відмовтесь від отримання і вкажіть причину – “посилка пошкоджена під час транспортування”.
Непідходящий розмір або колір
- Щоб уникнути обміну товару через непідходящий розмір або колір, просимо вас дослухатися до порад нашого досвідченого менеджера.
- Повернення таких товарів можливе лише за попередньою домовленістю з менеджером.
Як оформити повернення
При виявленні браку, негайно (не виходячи з офісу ТК) зав’яжіться з нами за вказаними контактами і повідомте:
- Номер і дата замовлення
- Артикул товару
- ПІБ, номер телефону і дані доставки замовника
- Причина повернення (фото бракованого товару)
Після обробки вашого повідомлення, наш представник зв’яжеться з вами для уточнення деталей і подальших інструкцій.
Ми цінуємо вашу довіру і завжди готові допомогти з будь-якими питаннями щодо нашої продукції.