Повернення і обмін

Ми прагнемо забезпечити вас найвищою якістю нашої продукції і зробити процес повернення або обміну максимально простим і зручним.

Є питання по поверненню? Зв’яжіться з нами за вказаними контактами.

Умови повернення та обміну

Бракований або пошкоджений товар

  • Якщо в офісі транспортної компанії ви виявили ознаки бракованого чи пошкодженого товару, будь ласка, повідомте нас негайно.
  • Якщо товар є бракованим, доставка повернення проводиться за наш рахунок.
  • Якщо пошкодження сталося з вини транспортної компанії (Нова Пошта, Укрпошта), відмовтесь від отримання і вкажіть причину – “посилка пошкоджена під час транспортування”.

Непідходящий розмір або колір

  • Щоб уникнути обміну товару через непідходящий розмір або колір, просимо вас дослухатися до порад нашого досвідченого менеджера.
  • Повернення таких товарів можливе лише за попередньою домовленістю з менеджером.

Як оформити повернення

При виявленні браку, негайно (не виходячи з офісу ТК) зав’яжіться з нами за вказаними контактами і повідомте:

  • Номер і дата замовлення
  • Артикул товару
  • ПІБ, номер телефону і дані доставки замовника
  • Причина повернення (фото бракованого товару)

Після обробки вашого повідомлення, наш представник зв’яжеться з вами для уточнення деталей і подальших інструкцій.

Ми цінуємо вашу довіру і завжди готові допомогти з будь-якими питаннями щодо нашої продукції.